AromaFamily

Prekių pristatymas ir grąžinimas

 

Prekių pristatymas
Jei jūsų išsirinktų prekių suma viršija 30 EUR, prekes pristatysime nemokamai visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) Lietuvos paštu. Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama sukėlus prekes į krepšelį.
GALIMI PREKIŲ SIUNTIMO BŪDAI LIETUVOJE:

LP express paštomatai. Siuntimo kaina – 3 EUR
– Pristatymo trukmė 2 – 4 darbo dienos. Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pateikdami užsakymą pasirinkite Jums patogų paštomatą kaip pristatymo būdą. Susisiekite su mumis jei turite klausimų. Pasirinkus terminalą būtinai nurodykite savo telefono numerį, nes po siuntos gavimo į terminalą būsite informuoti SMS žinute, kurioje nurodytas durelių atrakinimo kodas.

OMNIVA (paštomatas). Siuntimo kaina – 3 EUR.
Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pateikdami užsakymą pasirinkite Jums patogų paštomatą kaip pristatymo būdą. Susisiekite su mumis jei turite klausimų. Pristatymo trukmė 2 – 4 darbo dienos. Pasirinkus terminalą, būtinai nurodykite galiojantį telefono numerį, nes po siuntos gavimo į terminalą, būsite informuoti SMS žinute, kurioje nurodytas durelių atrakinimo kodas. Jeigu per 7 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui. Paštomatų adresus galite rasti čia: https://www.omniva.lt/privatus/pastomatu_adresai

Siuntos į užsienio šalis pristatomos per Lietuvos paštą. Siuntimo kaina nustatoma pagal siuntinio išmatavimus ir svorį. Daugiau informacijos galima rasti https://manosiuntos.post.lt/. Užsakyta prekė išsiunčiama vėliausiai po 3 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo datos. Apie paruoštą ir išsiųstą siuntą Jums pranešime el. paštu.
Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas, užfiksuoti nuotraukomis apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
Norint grąžinti ar keisti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Keičiant arba grąžinant prekę, būtina nurodyti ir pateikti įsigijimą įrodantį dokumentą – sąskaitą faktūrą ir kreiptis el. paštu in**@ar*********.lt
Keičiama ar grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt., šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (keičiama arba grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta, buvo pagaminta individualiai pagal specialų užsakymą, ar pasibaigęs grąžinimo terminas.
Pirkėjas grąžina prekes per kurjerių tarnybą, apmokant siuntimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės, ar pristatytos ne tos prekės. Prekes pristatyti adresu Remezų g. 4 Domeikava – Siunčiant prekę kurjeriu, prašome įdėti ją į papildomą apsauginę pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė.
Grąžinamų (ar keičiamų) kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos. Kai Pirkėjo netenkina prekės forma, dydis ar spalva, modelis ar komplektacija, tačiau prekė yra kokybiška, Pirkėjas prekes grąžina apmokant grąžinimo (siuntimo) išlaidas. Prekę pirktą su nuolaidą pirkėjas gali grąžinti ar keisti, tačiau jam bus gražinama už prekę sumokėta suma su pritaikyta pirkimo metu nuolaida.
Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. 

Jūsų išsirinktas prekes galime pristatyti Jums visoje Lietuvoje. Dėl pristatymo į kitas valstybes susisiekite su mumis el.paštu – in**@ar*********.lt Siuntinio pristatymo išlaidos į užsienį, priklausomai nuo šalies, apskaičiuojamos individualiai kiekvienam užsakymui. Prašome nurodyti  tiksliai gavėjo adresą, šalį ir pašto kodą. Pirkėjas apie pristatymo išlaidas bus informuotas el.paštu.

Prekių grąžinimas

Remiantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, pirkėjas, įsigijęs prekių elektroninėje parduotuvėje www.aromafamily.lt  turi teisę per 14 dienų nuo jų įsigijimo grąžinti prekes pardavėjui.